onsdag 30 december 2009

Mallan goes blogging....

Efter att fått kraftig växtvärk av facebooks 420 maxtecken per statusuppdatering tar Mallan nu steget ut i den oändliga textmassans paradis...och att bloggen får namnet Osorterat förstår alla gamla vänner som vet att det jag skriver kan vara glatt och argt, stort och smått och både mer eller mindre dumt.

Hade detta varit Facebook hade jag fått sluta här! Och plötsligt tog orden slut dessutom. Kanske på grund av möjligheten att fortsätta? Jag tar det lugnt och klurar på hur jag ska presentera mig själv i nästa inlägg istället.

1 kommentar:

  1. Hej Mallan! Kul att just du valt att starta blogg, ska följa den med intresse och iver... har skrivet en kommentar redan men den syns inte, jag måste definitivt ta tag i min IT-kompetens... får se om denna 'fastnar', stor kram och lycka till!
    Ingela

    SvaraRadera